Jag tror jag gråter snart...åter igen har min impulsivitet satt käppar i hjulet! Norge vart det ja...äntligen men tro fan att när jag går in på internet banken står d 3058 kr på kontot...där jag trodde det skulle stå ca.3800  kr å JAG har inte gjort av med något! då e d massa andra utgifter osm dragits OFFLINE om dragts av nu!
Så yes here I come norway med 2500 N.kr i fickan varav 1500 går till buss kort...ag mår SJUKT åligt just nu...oron e stor! På adecco får man lön varannan vecka, MEN saken e den att jag antagligen inte kommer få så mycket jobb nu i början å innan jag hittat ett fast jobb kommer detta suga å i sverige har jag ingenting kvar för jag VÄGRAR sätta min fot på BK igen efter söndag...
Snälla kan inte nån komma å knacka på dörren å säga att jag har vunnit pengar eller något...

Att flytta ifrån fredrik just nu känns inte heller bra, känns osm vi håller på å lyckas ta oss upp igen ifrån all skit...lördagen den 7 feb kommer jag gråta en hel bussfärd på 4 h...vet i fan va jag håller på med...

This fuck sucks!

Kommentera

Publiceras ej