Och då var vi där igen...Är detta rätt? Hur blir framtiden? Om jag inte gör det jag vill nu, vad händer då sen?
Att hela mitt liv går så mycket upp och ner och att jag alltid väljer efter uppåt å nergång..
Just nu och sedan en tid tillbaka är inte göteborg min stadå  sverige mitt land...jag gillar verkligen inte sverige över lag,alla är bara så himmla rädd för att misslyckas och kalla mot andra och har tusen fördommar.
Var till exempel ska man flytta sig när det kommer en främmande person och sätter sig ijämte en på en bänk? Varför ska man då flytta en bit längre bort? Eller varför väljer man en sätet så långt ifrån den främande personen på bussen om det finns 3 säten och bara det ena är upptaget? ...Lite närkontakt har väl ingen dött av?!
Bara några exempel...

Ja, jag saknar faktiskt Norge och längtan dit börjar ta för stor plats..men om jag åker tillbaka...gör jag då rätt val?
ingen annan än jag kommer få veta det...men jag måste verkligen tänka efter nu om jag verkligen vågar förlora det här..om det är värt och om jag verkligen vill.

Senaste tiden har varit ganska kämpig,visst ska det vara så...men mycket tyder på att det inte ska vara på detta sättet...
Kanske gjorde vi förhastade val och drömmar  tog över...
Mycket annat spelar även in..men nu orkar jag inte hålla detta inne längre...

Det kommer kännas konstigt att bli ensam igen isf....
Nått måste iaf göras nu, tyvärr vet jag inte vad och jag kan inte garantera att jag stannar kvar, förlåt mig.

Kommentera

Publiceras ej