Julaftons morgon och jag fick det gyllne paketet med den vit/rosa boxen, Sex and the city luxury box edition, my love!
Julafton bringade till och med julkänsla lite i år, underbart!
Vaknade upp intill min morgon trötta man som kvällen innan tyckte vi skulle byta klappar vid tolvslaget för han var för nyfiken!
Julafton gick så snabbt, och massa paket blev det och jag kan väl nog säga att jag vart nöjd med allt innehåll.

Juldagen tillbringades på familjemiddag med Fam. Wilson och sedan utgång på Grand på kvällen, och det var riktigt grymt roligt för en gångs skull, hjärtat blev för första gången full i min närvaro och massa folk va där, och det blev massa kramar till höger och vänster.
Den första jag mötte när jag kom in genom entrén var underbara Linda och vi kramades länge och båda nästan grät efter 2½ år utan vänskapen som äntligen funnit tillbaka igen.
Vi hängde nästan hela kvällen men en tråkig olycka skedde med en kompis till henne på Dansgolvet som blev tvungen å åka ambulans till Vbg sjukhus..

Halv 5 var vi hemma och annandagen blev en bakishäng dag framför tvn med dipp, grönsaker och gottit intill mr.one.

Kort och gott har Julen varti mysig!

Kommentera

Publiceras ej