Ikväll är det dax igen, vi börjar med förfest hos Lotta sedan vidare till Eriksberghallen för att gå på Fair Erotica- Sveriges största sex och Erotik mässa...det är ju verkligen nått för oss i vårt goa tjejgäng!
Där väntar oss massa leksaker, manliga strippor,shower,underkläder och annat smått och gott...kan det börja bättre?
Får hoppas att den e bra nu, inträdet ligger på 180 :- om inte så kräver jag tillbaka pengarna!
Efter denna stora fest blir det en rejäl utgång.

Just nu känner jag för att sova och inte alls för att gå ut men jag ska vill peppa upp mig snart hoppas jag, imorgon väntar ännu en utgång, fast då med Falkenbergs tjejerna...fullt upp!

Detta kommer bli sååå kul, alla tjejerna äntligen samlade, kommer bli grymt!

OCh Bara för det bjuder jag på en frukost bild, trots att det snart är kvällsmat ;)


1 kommentarer

andré

28 Aug 2009 11:56

sån frukost vill ja oxå ha :P

Kommentera

Publiceras ej