Det är så otroligt mysigt att dricka tea med honung i en höst dag, vet ej varför, men jag har blivit mer å mer förtjust i tea!
Just nu e d Rabarber oh grädde som e favoriten. nam-nam!


Har varit ledig idag, försov mig så halva dagen hade ju redan gått men det som fannas kvar ägnades åt staden, käkade lunch med Älskling å Linisen å hennes hund på Capuccino...sedan gik vi vidare till Nordstan och jag hittade förstås massa fina saker som jag hela tiden " Fredrik denna då?!...å den här?!" å fick till svar" umm..ja ..visst helt okej..fin"...men vaa fan ni män?! Vad är det för fel på er...vi kvinnor ser hela rummet å hur allt kommer se ut, medans ni dömmer utifrån grejen!

när Lina åkte hem å Fredrik gik tillbaka till skolan så gick jag lite själv, å var inne på ÅHLÉNS i säkert en timme...fan jag längtar tills Onsdag så vi kan komma igång nån gång!
Köpte iaf plastbackar på Claes Ohlsons å självklart hittade jag en SKIIT fin lampa å lyskvistar som jag var tvungen å köpa, det var ju bra pris så..ska köpa en likadan lampa senare oxå.

Ikväll e d AA å självklart blir d en najs kväll...imon börjajr jag 11 så d e gött, jobbar bara 6 timmar=)

Kommentera

Publiceras ej