Han ser ut som en karl, han går som en karl och han kyyyysser som en karl ska!
Han lagar till och med mat  som en karl! Han e helt galen, två kvällar i rad har jag nu fått bli "upp-passad" med mat när jag kommer hem, och under dagen har mannen ätit upp alla mina toblerone i vit choklad, utom EN för den va min...kärlekspresent? hahha men så mycket mat som han lagar, så förtjänar han toblerone i vit choklad!
... Jag tror jag älskar och vill njuta av mitt liv jag lever nu, jag har faktiskt världens bästa man...och snart får vi vår lille "bebis"..närmare bestämt 24 Nov, kommer hon, vår lilla Moa, hon e nog det sötaste jag sett på väääldigt länge!  Längtar!
Blir ju en liten familj, vi tre haha ...

Påtal om underbar idag fick jag nått fint!...fick mig fan trögd på jobbet den lille  jäveln:

 Älskar dig med!
Och för varje dag som går inser jag ännu mer att jag vill dela mitt liv med dig,
jag vill vara med dig alla mina dagar och förhoppningsvis ännu längre,
 om det nu finns ett liv efter det mänskliga.
Du och jag älskling<3

Jaaa, jag är jävligt blödig...men min pojke skriver väldigt sällan ner sina känslor i sms, utan pratar om allt.jag ble iaf väääldigt glad, och det spred sig ännu ett lyckorus genom min kropp...Underbara ängel!

I REALLY Love You baby!



  MOA

Kommentera

Publiceras ej