Hur går det till å få nya vänner? har glömt hur man gör, norge var ju så lätt?
Två veckor har gått, och redan börjar jag bli rastlös, jag måste hitta nån å umgås med  å hitta på saker med...längtar tillbaka till Norge och efter alla där...
Jobbet går sådär och jag funderar på att byta, vill nog inte vara kvar där...
F och jag har börjat fundera på å dra och jobba i Norge över sommaren, men jag känner inte att jag orkar...jag orkar egentligen inte så mycket just nu...och den känslan e farlig, hatar den...blir rädd för den...för det påminner mig om gamla tider och varje gång är jag så fruktansvärt rädd att den tiden skall komma tillbaka.

Har börjat känna att jag håller på och missar massa annat skoj som kan vara i livet, vet ej varför...måste hitta nytt jobb och skaffa mer folk att umgås med, detta kommer aldrig gå annars.

Har dessutom upptäckt att jag har MASSA jag vill göra i mitt liv!

  • Gå folkhögskola,med teater ett år
  • Åka på långresa till Asien/Australien/Nya Zeeland
  • Plugga upp matten på komvux
  • Åka tillbaka till Norge å tjäna pengar
  • Jobba med nått riktigt kul jobb
  • Skaffa hund
  • Bilda familj
Var på Maia Hirasawa ikväll och hon sjöng en låt som heter "Leva nu"...ja man kanske borde det? ..veti nt hur och vad vi ska göra åt problemet bara.


1 kommentarer

Malin

26 May 2008 19:08

Du kan komma och hälsa på mig någon dag:D

Kommentera

Publiceras ej