hejsan svejsan

Har börjat fundera på om man kanske ska börja skriva lite oftare här...kanske hade varit sköööj
Sitter nu på bussen på väg upp till oslo på en liten fest hos Annabanana ikväll, ska bli så kul å träffa alla igen, partyparty tjejer!

Höll på att missa bussen, för de senaste har jag börjat hänga en dle på aupairworld.net igen, är lite små inne på att åka iväg 3-6 mån till England/USA/Nya zeeland eller australien som au pair. Har verkligen inte bestämt mig än, men litek ul hade det varit. Iaf så ringde en av familjerna bara husxflux...å babblar på som faaan på engelska å jag förstår inte nått..trodde dom ringde från norge om jobb(jag å frerik har sökt lite jobb där) och tänker " varför pratar hon inte norska med mig" tills hon säger au pair world å jag tänker "SHIT va håller jag med, värsta seriöst"...så därför hann jag inte höra vem det var, tills jag sen tittar på Fredrik som pekar på klockan och jag set "SHIIT 11.50...10 min innan bussen till stan går!!"...och kvinnan i telefonen babblar på om sina barn, och om nån pool å cykling och blabla...jag fattar noll och mer å mer stressar jag upp mig å det ända jag säger i hela samtalet är typ "yes..yes...good yes"...hon lär ju funderat över vad jag är för någon...kan inte ens prata för mig, fan jag höll på å skämmas ihjäl...så nu fick jag snällt leta upp en familj bland mina mail på au pair world,den familjen som verkade mest lik va den rikemans familjen hehhe...med egen lägenhet,bil och deras pool, nära till beachen å shopping....kan ju faktiskt inte bli så mycke bättre...får jag det så tror jga nog jag åker, hon verkade bara vilja ha i juli-sep oxå så ..why not? d e ju itne såå dyrt å flyga hem till älsklingen när längtan blir för stor nån helg. Det ända man verkar ska göra är att ha hand om barnen "like a big sister" står det...EXAKT vad jag vill ha...vi får se. Mailade odm och bad om ursäkt iaf, hoppas bara det var rätt familj...annars har jag gjort bort mig igen,...detta kan bara hända mig hahaha

Jag har kommit fram till en ganska mysig sak...jag å Fredrik är SJUKT beroende av varann,det tar typ 5 min efter vi gått ifrån varann tills vi saknar varann igen...så det ska va;)
Livet är bäst just nu, förutom jobbet som kan suga hårt så har jag nog världens bästa liv just nu...


Kommentera

Publiceras ej