En helg känns som ingenting, när en vecka går såhär snabbt...du kom ju igår? Eller?
Redan iaf fick jag lämna av dig på terminalen...
En underbar vecka har det iaf varit, och blir det ite falkenberg till helgen blir det LITE väl jobbigt för då ses vi inte på ett tag, och längtan hem blir lite värre!

Har städat lägemheten här nu,för de andra gilrsen kommer imorgon..lr ikväll, vet itne riktigt när...
Ikväll väntar Andra Avenyn och nått att äta, tänkte på godis, men tro fan att när man e som mest sugen så har man inte råd...fick Fredriks små mynt, som va på 70 kr...men då sålde odm inte lösgodis på de ställerna jag gick in på, så valde att spara mina pengar ist...har iosf lite jordnötter kvar ifårn affricanan igår..

Fredrik, jag saknar dig faktiskt,trots att det bara var  drygt 2 timmar sen jag lämnade av dig=(

Kommentera

Publiceras ej