Jag vill ha semester!!!!
Jobbar för mycket, jobbiga tider, just nu så ser jag min pojkvän på morgonen(om jag orkar öppna ögonen) och när jag kommer hem efter jobbet å han ligger å sover.
Welcome to real life Lina....
E trött så jag håller på å stupa...vet inte varför faktiskt, har inte gjorde nått ansträngande?
Hungrig e jag oxå...jämt...speciellt EFTER jag ätit...skumt?

Pratade med Setterberg i dag på MSN...uff va jag saknar den bruden! Hennes roliga utryck å bara hennes underbara sett att va på, när hon drog ihop allting, styrde upp allt och att vi hade så otroligt kul! Saknar dessutom alla andra oxå!
Ska försöka ses nu i sommar, kommer kännas konstigt å ses i sverige hehe.

Jobbar 17-01.30 idag! noooot fun, taxi hem igen=(

Längtar tills jag e ledig å får krama min fredrik...Saknar honom ju=(

Tror d blir Grekland i Augusti...naaajs

Kommentera

Publiceras ej