Idag är d en av tre(hitentills) jobbiga dagar. Jag har sååååån himla saknad efter oslo, och alla mina underbara tjejer som inte längre är kvar där, några kommer tillbaka, några kanske man aldrig mer få se. Vem vet....
Men även om man skulle få för sig å flytta tillbaka så blir d lite svårt, för d e ju inte desamma....
Saknar Oslo....väldigt mycket.

Hade en jätte skum dröm i natt, om att jag vann ett Dejtingprogramm och sen blev alla spöken, och var elaka osv.

Jag håller på att jobba sönder mig, dessa 3 dagar som jag varit ledig har jag mått sämre än sämst, Älskling har funnits där hela tiden, torkat tårar,hållt om mig och bara pussat på mig...det e så otroligt hur han orkar.
ÄR fortfarande helt slut, Fredrik tyckte jag skulle ta ledig från jobbet, men har tyvärr inte råd.
Jobbar 15.30-01.30 ikväll...man vet ju förtåss aldrig när man kommer hem...tror d e Gothia Cup denna veckan oxå , så då lär d va mycket att göra....kommer nog svimma av utmattning.
Ibland önskar jag att jag hade hamnat på sjukhus lr nått, eftersom inte nån annan anledning till att gå till jobbet finns, eller jo, men dom accepterar inte det.

Jag vill va ledig några veckor....semester lr nått?

Kommentera

Publiceras ej