kvällen har varit en SJUUUKT tråkig lördags kväll...ingen tjej middag blev d för jag ville inte va ås ego att ja åkte dit å smittade ner 9 pers bara för jag saknar mina tjejer...å hade jag smittat ner dom hade jag iofs inte fått träffa odm på några dagar ändå för då hade ju hela gänget legat å spytt å då skulle jag lika gärna ändå fått sitta ensam hihi...så jag valde att avstå ikväll iaf...hoppas ni hade trevligt tjejer, jag saknar er sjukt!

jag har städat igenom garderoben å soterat kläder. Sem diskade jag upp all disk efter som rören i lägenheten för disken äntligen fungerar så man kan nu äntligen diska på riktigt igen weeeeii...sedan städade jag toan å sen blev d slappe framför datorn å tvn....fick även i mig ganska mycka pasta så n känns magen ganska bra igen...men fortfarande lite ont...men skönt att sjukan äntligen är över även om d gick ganska snabbt så kändes d skit igår!
Förkyldningen börjar oxå försvinna så nu kan jag äntligen börja träna igen=D

Idag har jag kommit fram till att:

-Min syster är den mest vackraste ängel som någonsin funnits
- Min mamma e oootroligt bäst
- Min pappas alla utflykter när vi va små som då va döds trista, nu uppskattas eftersom nubetyder det allt för mig!
- reggae är underbar musik...även fast d varit d innan så e d ännu mer skönare nu
- det e kul å städa för efteråt känner man sig så duktig!
- folk som förut va världens gullungar kan bara på några år bli världens mallpottor(man blir ju TRÖTT)
- Att framför allt..jag e sååå otorligt lycklig å glad för att min familj alltid älskat mig å brytt sig om mig å funnits för mig dygner runt...å även om d inte alltid kännts så ..så har dom iaf försökt å d e det som uppskattas!

Kärlek till er alla!!

Kommentera

Publiceras ej