Denna julen har varit den bästa på länge, fick så mycket fina klappar och den har varit så otroligt mysig!

23 dec, jag mötte upp johanna på buss terminalen, efter hon flygit hem från london, och fick även reda på att hon flyttat hem för gått, vi åkte hem till oss och njöt av pepparkakor,lussekatter och julmust. Senare på eftermiddagen skulle vi ner till FBG, så vi tog vårt pick å pack,alla klappar å vår katt å satte oss på tåget som vi trodde var vårt, men på vår plat att en annan dam med sin hund, och när tåget började rullaupptäckte vi att vi skulle tagi nästa tåg, men konduktören va snäll, så här innan julafton  så ner till fbg kom vi.

Julafton va annolrunda, mycke folk som vanligt, och mycket mat, men vi delade ut klapparna förtidigt och mormor,eva å LP var inte med på kvällen, men till slut blev även det bra!
Fina klappar fick jag med:
Av Mamma å pappa: jag å Fredrik fick en dammsugare,sen fick jag en resväska,Mamma mia Soundtrack från musikalen.
Av Tillan: Mamma Mia filmen
Av Mormor: Handdukar,badlakan
Av Eva & L-p: Backham parfym
Av Farmor och farfar: En tavla, nån köksgrej å pengar
Sisi men inte minst så fick jag den bästa klappen av Fredrik...En systemkamera! Blev helt överlycklig...så hela julen har jag lekt paparazzi!
Fredrik blev också ganska stum för Metallica biljetterna och mp3 spelaren han fick av mig...det ända han sa va " Du e fan inte klok,du skojar!"
hahah roligt var det iaf, så i mars blir d till Sthlm på hotell Globen 2 nätter och metallica!

Juldagen åkte vi till örebro för å fira ytterligare två jular, började redan när vi kom fram, Ronja fick dock mest paket,tyck 5 barbiedockor och 6 olika ombytten till dom..hon var lycklig sötnosen!
Gulligaste var när Fredriks Mormor, som jag aldrig träffat, hade köpt paket till mig, en kopp om va super fin, fredrik fick likadan.
Fick lite presentkort och en kokbok för efterätter(min speciallitet) och en nessisär med lite krämer och sånt. Dom e så söta i Fredriks Familj! Trivs med dom!

Nu är vi iaf tillbaka i fbg, eller jag och Moa sitter här, Fredrik e i gbg å ska jobba imorgon å i övermorgon sen kommer han tillbaka=)

Livet med min kärlek är så underbart,älskar dig mer för varje dag som går!

Kommentera

Publiceras ej