Detta får EJ misstolkas! Jag har gått på stan väldigt mycke nu å vatt mycket barn (självklart) å vatt i barnhage osv...så ser jag mammor å deras barn...många barn har "sina föräldrars" näsor!...å uppåt näsor på barn, vissa barn ser ut som trollungar då! ...Eftersom jag har uppåtnäsa...kommer min unge med se ut som en trollunge då?! Blir nyfiken på hur mina barn kommer se ut...jag vill ju veta!! Om man kunde föda ett å sen när man visste typ trycka in det igen...eller nått? HAHA
...Jag vet...jag har skumma tankar ibland...och NEJ  jag vill inte ha barn!

Idag sluttade jag 1...men va gullig å tog lite öve tid till å plocka ur å in Diskmaskinen å hänga upp lite tvätt(som iofs va min men ändå=P)...
Skulle vatt på barnhagen idag, men ist så blev d Sandvika träffen, Gutterna va lite små gnälliga ett tag men d gick bra ändå...att va ua pair e verkligen ett soft yrke...å alla andra som e d med e verkligen villiga till å hjälpa till om man behöver hjälp......heheh Per tyckte jag skulle va au pair resten av mitt liv bara för jag inte har bestämt mig för va jag vill bli å för jag älskar barn....hahha skumtomte säger jag bara! Kanske hade klarat ett år till, fast isf i ett annat land KANSKE....om jag inte blir mer förälskad vill säga...
Hur fan kan man bli så "kär" i Norge egentligen? hahah...sjukt...

PÅ TAL OM NORGE Å APELSINER!!! Idag innan när vi skulle ta bussen till sandvika jag å gutterna så kommer d en JÄTTE Fet libanes! Å han STANK svett å rök!! Och så får han självklart syn på mig å barnen(tjooohooo=S) och börjar lixom först helt vanligt å snacka å fråga om dom e tvillnigar å blabla(vanliga snacket)....men SEN så börjar han vekrligen STÖTA på mig?!  så säger han "du er söt"...å jag som tycker han säger "dom e söt" (han kunde inte snacka så väädligt bra norska) ...så jag bara ler å nickar(tjoohoo bra lina)..å sen så frågar han hur gamal jag e fast på engelska... å jag säger 19..å han ba "guess how old I am?" ....vet inte säger jag å vänder bort huvudet... han ba "I´m 42 year old man"  å börjar babbla om fan allt möjligt framtiden å skit...å jag tänker bara "snälla buss jävel kom!!" å så kommer den å då sätter han sig så nära som möjligt...
å sen frågar vart jag ska å fan vet allt...
Jag börjar allvarligt tro att jag börjar se ut som en kärring eller nått...eller som typ lätt fångad fångst lr nå...typ slampig kanske? hahaha
Detta e lixom inte första gången en invandrar GUBBE stött på mig...(btw..varför åldrar invandrare fortare än svenskar?) ...som en gångnär vi va i baren på Grand i FBG...då gustav stog bakom å glodda på medans en anna gubbe stötte aset på mig å han bara stog å as garvade, såg säkert skit kul ut men d va fan  inte mysigt å inte roligt heller...hahah när gustav  sedan såg att han fortsatte glo på HANS lina såg han sådär farlig å "arg" ut å då blev blatten(förlåt utrycket men me don´t like them) rädd å låtsades som han inte hade gjort nå...hehe
Älskar min Gustav =D

Veckan ser ut å bli ganska lugn, men till helgen blir det nog en hel del party =D weeiii

Ska snart in till Oslo med Nathalie, hon ringde, men som vanligt hade jag inte råd å svara så nu väntar jag på at hon ska komma hem å skriva på msn lr messa...

HADE(läs det där igen gustav=P) allihop!

1 kommentarer

Malin

25 Sep 2007 14:54

yyysch, äckligt! :/

Kommentera

Publiceras ej