"Jag ser d snöar, jag ser det snöar...det va ju roligt HURRAA!! Nu är det vinter, nu är det vinter...som vi har önskar HURRA!!!"

Äntligen är snön här å det ser ut å hålla i sig ett tag, stora snöflingor faller å tacken e redan täckta=) började med hagel, men förvandlades till snöööö...Jag å carro ska ha snöbolls krig nu äntligen och göra snöbollar, å snögubbar å snöänglar...sååå najs...snö e faktiskt kul i alla åldrar hehe

Pratade med John igår, igen om allt...kändes väldigt skönt=) han sa flera gånger att jag va en helt otorlig å så underbar person, som är så förstående å verkligen inte blir sur...han är nog den första som verkligen visat för mig att jag verkligen ÄR en underbar person, att hna verkligen tycker så. Jag menar ord kan ju lätt låta så tomma, men han får det verkligen å låta som att det är såå...tror aldrig han skulle såra mig eller göra mig illa med vilje...han e för fin för det...usch, känns verkligen sååå hemskt å förlora en sån här underbar å fin person....Han är drömmen!
Världen går inte under utan honom nu eller så, men på nått sätt så gör d så ont....en månad har bara gått å båda har känslor som om vi skulle vatt tillsammans mycke längre...iofs hann vi ju nu aldrig bli tillsammans..men jag hoppas verkligen att d kan bli nått igen i framtiden, för en kille som han....det e så svårt å hitta..å det finns så oerhört få personer som e som john....

ikväll blir d fika me carro,emma,jessica,madde å sara...om jag nu hinner få min lön eller har kvar tillräckligt med pengar på kontot....kan ju hoppas=)

Men som sagt...här i Oslo,Norge är det nu Vinter och det är dax å dra på vinterkläderna å KRIGA!!

Kommentera

Publiceras ej