Stolt stolt stooooolt!!

"I love it!" Sa glimman till vår samhällsuppgift, min å jannos..weeiii fan vaj gööött betyget höjs även där har jag en kännsla av;)

Samtal me jimmy om svenskan å Vg i slutbetyg, gööött jobbat Linan!!

Nu tida konsten ...VG woohhooo

jag e sjuuukt bäst...har missat så mycke men ändå så bra betyg! jag börjar älska mig själv mer å mer hihih snart e man på topp!!


Balen imorgon, det betyder champange, klänning, bil, hett hett, god mat å massa fiiitn...fira fira!!! En vecka kvar..9 dagar till studenten!!! ...På me sessan klänningen å lyyys!


Livet e en fest för fan!

Min mamam e snällast av alla mammor, igår fixade hon allt me studenten å åkte in å köpte champange till mig för hela studetnen å champangefrukostar å balen å allt, sötnos!

På fredag åker jag till Norge:) ska bli najs! Har en känsla av att jag kommer ääälska familjen, barnen å allt! känns så bra alltihop!

har en del massa å fixa! bajs bajs! puss haj

Kommentera

Publiceras ej