Jag e sjukt jävla trött...allt blir bara fö mycke, sover för lite, å för mycke i skolan, ingen bra kombination NEJ....

Inatt sov mig gosebjörn hos mig:D...fett najs...DÅ sover mna gott;)...

har uppskrivning snart å denna gången SKA jag klara det! Annars blir jag SJUKT sur å lägger ner skiten för gott..

Sen har vi premiär på projektarbetet om 3 veckor, känns gött att det börjar närma sig å att vi kommit nån vart.!

Idag ska jag köpa nya skor:)...pengarpengar...

Hade velat ligga kvar i sängen me min Gustav hela morgonen,å känna hans varma kropp ...myyyys....


USCHA orkari nte gå i skolan idag egentligen men fan måste, bara 63 dagar kvar till Studenten ...tänka positivt!


hajhaj

1 kommentarer

jen

09 Apr 2007 16:59

jag håller tummarna för dig på uppskrivningen då! =)

Kommentera

Publiceras ej