För en gångs skull går tiden otroligt fort på jobbet, å än har jag faktiskt inte somnat=)..
Klockan är tre och i en timme har jag haft besök av 6 män som har ätit glass,jordgubbar å chockladstängs-kex med mig...Det är sjukt vad man får veta å höra om folk, fan me skitsnack det cirklar på detta stället haha...
Jag som alltid brukar bli helt fuckad med ett gäng nya människor va rätt lugn idag faktiskt, det gick bra å dom e faktiskt sjukt balla på detta stället, hehe speciellt va d kul när Johan berättade om när han skulle göra fläderbloms-saft!
Nu är det bara 3 timar kvar å jobba å dessa 5 timmar jag varit här har ju gått hyffsat fort så nu ska jag läsa lite teori, sedan  fylla på hyllor å gå runt å greja här lite, d e otroligt att det kan hända så lite på nätterna, va e d förskillnad på maskinerna på dag å natt?? Samma skit....fattar ingenting, men lättförtjänta pengar å gott med tv,fika,dator å chill hehe
Sitterå  lyssnar på Lugna favoriter(eftersom man inte får in P3 på denna jävla radion, å RixFM e så tjöötig).
Nu händer d väl inge förän typ 5 halv sex nån så fan vilket chill...ska bli gött å komma hem å sova sen...

Å sen hoppas jag på å få träffa Gustavo imorgon innan jag drar å jobbar...MYS!

pöss,kräm å tjothablää!

Kommentera

Publiceras ej