Tänk om man hade fått heta nått så ballt som typ..Kim eller Michelle eller nå lite mer annorlunda! Eller om man hade fått ett engelsk eller amerikanskt namn?  Men NEJ jag döptes till Evelina, å om jag inte bytar så får jag leva med å bli kallad Eve! Hur jävla fult e inte det??

Jag har ganska många smeknamn nu iofs, av dom e LINA bäst faktiskt(folk snälla LÄR ER!!) ....Men tänk va BALL man hade kännt sig om man hade fått hete Kim t.ex....då behöver man ju inte klassas som tjej,femenim kvinna eller söt lite flicka, då hade man ju kunnat klätt ut sig till kille utan att nån  hade misstänkt t.ex..haha Hur coolt e d å va man å heta...Evelina..eller Lina(som låter ännu mer flicksöt-aktigt?!)..
Det jag försöker säga här är att jag vil inte bli en man, eller byta kön eller sånt skit, men tänk så skönt d hade varit ibland att slippa bli uppdelad i maskulint eller femenimt?...ungefär som en mask, som har två kön, iofs så skiter dom med båda ändarna men iaf, två kön å ett namn, EXAKT som en mask, två kön å en mask(ett namn)...

Men nu har jag inte coolt namn, jag heter något så "sött" som Evelina, varför? Kanske passar jag i det, för jag ska tydligen va en söt...tjej...men om jag tvunget ska heta så...så kalla mig Lina TACK...för d e fan bra mycke snyggare än EVElina...(bläähää för det).

Jag vet inte varför jag alltid hatat mitt namn,kanske för jag har alltid varit "den där" å aldrig vart den som varit "den" å alla alltid lätt kunnat tracka ner..så egentligen sitter det ju inte i namnet utan i själen...å automatiskt blir d namnet som blir lidande....det är faktiskt ganska illa.

När jag blir stor(större?) ska jag döpa mina barn till nått coolt så d slier hata sig själva...hahha så d lsipper tänka "vafan heter jag såhär för?"...Förresten hur FAN kan man döpa en BEBIS till Evelina?!...Varför fins de där 3 bokstävere E-V-E före Lina? Bara för att alltfömånga hette Lina å jag va tuvngen å bli kalad Eve? Å varför finns smeknamnet Eve, hur jävla snyggt låter d? Säg d...hör hur d låter EVE...när jag val ite blev jag kallad för ÄVÄ, för mindre barn hör ingen skillnad på E och Ä...hur fint va d då? Som min granne kom å fårgade efter mig "Hej e ÄVÄlina hemma?"...så stod hon där med sina glasögon långt nere på näsan å glodde ovanför glasen!
man borde Döpa sin bebis till Nått coolare..punkt slut!

Kommentera

Publiceras ej