Jag e sÅÅÅÅ trött! ...somnar snart!

Pluggade aset igår till psykologiprovet idag, gick okej, men kommer lbi besviken känner jag :/...


Förresten IGÅÅR gjorde jag nått man absolut inte får göra...glömde min mammas 45 års dag..då har man ganska mycke annat å tänka på...HAHA

E sugen på fett mycke godis, choklad,chips å mys! ...åt iofs tårta innan men d hjälpte inte!!

F.ö e Oasis lätt bäst just nu å går dygnet runt...hoppas dom kommer till Hultsfred!



GAAAAH Somnar snart! å jag måste städa:(....

Idag hade vi barnteater föreställning för mammas Dagis barn, hihih d va roligt! Vill spela mer!! Fanny e så söt(karaktären jag spelade)...å älskar henne...


Suck...TRÖTT!! soooova!


pösshej

1 kommentarer

jen

28 Feb 2007 09:27

hoppas det gick bra på provet. miss u..

Kommentera

Publiceras ej