..Mama i´m  gonig home for xmas!

4 dagar kvar sen äntligen  sitter jag på den förbannade bussen å äntligen på väg hem...Men nu e d såhär att jag faktiskt kommer hem redan på fredagen, så om nån av mina päron ville hämta mig i halmstad hade detta varit jääätte snällt! Varför detta blev som det blev skter vi i å snacka om får då börjar bara massa tårar trilla å jag slår sönder närmaste föremål så please DON´T EVER SAY HIS NAME AGAIN!

Helgen har varit svin kul, jag slog till en kille på Roxy å sen hällde hela hans öl över honom...heheh bara för han  grabbade tag i röven på mig..DÅ blev jag arg!!! hehehe...å som jag skrattade sen...

Vi hade tjejmiddag i fredags jag emma å carro, med vin å tacco å mycke fnitter...mysigt...å sen för festade jag,netta,sandra,adam å stian hos netta på lördagen å sen roxy

MEn äntligen e d sita veckan å jag har längtat å FAN va skönt d ska bli å komma hem!!

Kommentera

Publiceras ej