Æntligen e jag hær och æntligen NORGE! sitter i MIN lægenhet och har faktiskt fått i ordning det riktgt fint;)

Har åkt bil hela dagen som va full med packning...nær jag kom fram va jag orolig att barnen inte skulle kænna igen mig eftersom jag klippt lugg å færgat håret svart...men d førsta både leah å august gjorde nær jag kom innanfør grinden till trædgården var å springa fram med værsta leendet och krama mig! Kændes vældigt bra faktiskt=)
Nu ska jag bo hær 10 mån, varav 4 først....kænns sjukt men ændå vældigt bra, och denna gången kan jag sæg det utan någon som helst  tvekan i kroppen och det kænns så skønt...det har hænt så mycket med mig dem senaste månaderna...vems førtjænst kan det vara mer æn jag sjælv?....børjar mycket på G å slutar på æslkling!
TACK! før att du fått mig att inse så mycket...

nu e d dax och sova! natta!

Kommentera

Publiceras ej