Allt har børjat ordna till sig igen och jag kænner aldrig før å flytta hem=D...Saknar Gustav fast på ett anant sætt nu æn på "panik" settet som innan...men nu e jag riktigt sæker på hur allt e osv. ...å jag å Gustav bor ihop=D(enligt han på fecebook...før vi e særbos tihih *stolt*)...

Gutterna sover, skalla væcka dom om 10 minuter...har strykit MASSA "vansklia" skjortor  och vikt massa klæder så nu har jag haft lite fritt=)
Ikvæll ska vi fara in till byn å in till svenska kyrkan å træffa fler au pairer, sedna ska vi handla mat och sen hem, imorgon blir d tjejmiddag, jag ,frid,anna,micka å Carro...myyys...vi sk gøra pizza!!

Sen måste jag sæg att FY FAN jag ær så JÆVLA KÆR!! GAH=D
Gustav ...jag ælskar dig så mycke att jag snart spricker, å e sjuuuukt glad før att du e min! Du e så fin ælsklnig!!

Jag e så GLAAAD just nu...i\m happyyyy kjempe glad! hihi

pusså kram på er

Kommentera

Publiceras ej