"Let's find our footprints and follow them back"
"Let's find the demon and spell out his name"
"To find what's missing and put it in place"
"I don't care 'bout anytning but you now, baby"
"We're gonna get lost nine times out of ten"
"We're gonna get wet and cold, but home again" 
 -------------------------------------------------------------------------- 
Kvälvningarna
Äcklet
Rusket
Lusten
Ensamheten
Kallt


Kärlek som är underbert
Kärlek som är vackert
Kärlek som lever
Kärlek  som känns

Känslan
Ångesten
Saknaden
Längtan

Tankarna
Kvälvningarna


Likt ett litet frö så blommar du....mer å mer, denna gången känns d som det aldrig kommer vissna


Du är mer än vad du tror...du är mer än vad det känns...Du är mer än vad du vet...Du är mer än vad du nånsin kommer veta!

Du har förstått har jag kännt men ibland är det tillbaka igen, men när d blir sån blir jag ännu mer villig attt kämpa....

Jag ska va med dig...vill va med dig...det är bara så


Önskar jag kunde skriva en dikt
men inte i detta svikt
Det finns så mycket att ge
men aldrig får jag höra dig be
Jag lovar kommer alltid känna såhär
du får mig att bli riktigt kär
Om jag dig dig saknar
ligger jg uppe å vakar
d finns så mycket jag vill ge dig
om du bara visade mig
Utan dig blit livet svårt
allting blir så jävla hårt
tre små ord å jag skriker
för jag finns här å aldrig dig sviker...
Dikten kom till i alla fall
trots denna kvällen e så kall


Kommentera

Publiceras ej