MIN Sara

Vad ser du när du ser denna bilden?...ser du det jag ser? HAHAHA NEVER!!!

Jag ser världens UNDERBARASTE människa, hon som jag vet skrattar med mig, hon som jag vet tar hand om mig, hon som jag vet  finns för mig dygnet runt, hon som jag vet att hon älskar mig för den jag är !! Hon som säger  " men det är ju sån som du är, ingen annan ska trycka ner dig för det"....

Ibland funderar jag på om vår vänskap är stark eller om det är kärlek, för vad är vi utan varandra? Utan henne hade jag inte klarat mig länge, usch vill inte ens tänka tanken!

Vår vänskap har verkligen utvecklats från ett liiiitet frö till et MEGA träd å större blir det!!!

När hon gråter vill jag bara krama om henne å göra allt bra igen å jag vet att hon gör likadant med mig...

Är så glad att hon kommer till mig när hon e ledsen!

Med min Sara kan jag berätta om allt å inget känns konstig eller låter fel för henne, hon accpeterar mig som jag är! Hon är  bl.a en anledning att jag är kvar på jorden, för just nu lever jag nästan bara för henne, visst låter kanske konstigt men vem jag än träffar så kommer hon ALLTID vara min största kärlek å ha den bästa platsen i mitt hjärta....hon kan få mig skratta tills jag gråter, hon kan få mig skratta när jag gråter hon är den underbaraste jag vet, min magiska vän Sara....ska skriva en bok om min magiska vän!

Läste hennes blogg precis, å ja Älskling jag ska göra allt bra igen ("v")

Kan inte sluta skriva nu, e så glad för att jag har en sån underbar ängel som Sara...

Sara vill bara att du ska veta att du är mer värd än TUSEN KG GULD för mig!!! Å att jag ALDRIG vill vara utan din vänskap!!! LÖV YOU FOEEEVAAAHHH!!!!

Nigga please;)....140366-6

1 kommentarer

virre

01 Dec 2006 00:19

Vad fint skrivet!
Jag tror att det är kärlek.

Kommentera

Publiceras ej