Kvällen har varit underbart mysig, som vanligt när Gustav e i min närhet=)

Gustav kom vid 3 å jag tog låååång tid på mig å gjorde mig i ordning....äntligen  tänkte Gustav när jag sa "nu åker vi", det syntes...hihih så handlade vi mat, åkte hem...å slppade vid tvn ett tag sen åkte mamma å pappa  å vi lagade mat. Tacco...och han KUNDE skära grönsaker, ett under. hahhaha ne nu va jag taskig. Tände levande ljus & åt...speciellt dippen  å nachochipsen;)
Gustav e nog inte ne persn som lär sig av sina misstag hahah TVÅ ggr tog han för mycke i en tortilla så det inte gick att vika ihop brödet. Klant hihihi

Sjukt god tacco vi gjorde iaf, vi mästerkockarna=)...Mys pratade lite.

Sen gick Gustav runt å snokadei m itt hus å kom på idéen att vi ksulle släcka ner hela huset och leka kurra gömma, först trodde jag att han skoja men tydligen inte. I en timme lekte vi å jag utbrast "fan va kul det här va, har inte lekt detta sen jag va typ 12" log och pussade på pojken lite. Ja hittade lätt det ultimata å BÄSTA gömstället bakom soffan vid högtalaren, han va inne i samma rum 4 ggr utan å hitta mig. Då vart jag rätt bra stolt efter att för hittat dåliga gömställen.

Sen va det min tur å komma på en lek och vi byggde ne koja, en ganska trång liten koja, men mysig.

Man 20 å kvinna 18 LEKER som små barn, sjukt. Det e nog bara me Gustav jag kan göra sånt. hahaha

Otroligt go å mysig kväll med mycke skratt  och JAG KAN SKRATTA IGEN UTAN HA ONT=D

Gustav avslutade kvällen med att somna på min soffa i min famn när jag satt å as garvade åt Kvarteret Skatan.

Lina me J e glad å lycklig och i närheten av finaste Gustav e hon ännu gladare å ännu lyckligare.

1 kommentarer

jennifer

28 Dec 2006 21:55

hej min fiinaste. fan va ku ni verkade ha asså;) e så avis nu ju..

Kommentera

Publiceras ej