Nyår 05/06 : Firade i Derome, en svin kul kväll men mycke bonnefest och fullt ös. Tolvslaget lom, och ett nytt år hade börjat och Magnus började det nya året med att spy i en snödrivna. Vi andra började det med att åka pulka. Vi fick se peter göra en egen tolkning av Grevinnan och betjänten.

Våren 06: Skolan började och treminen började bra men blev allt jobbigare. S och J gadde ihop sig på Lunarstorm och min GB blev bombad med vackra ord. S letade upp mig i korridorerna i skolan å flinade sitt fula äckliga leende och viskade ord när man gick förbi.
Jag upptäckte att jag hade underbara vänner som stöttade mig och jag älskade dom mer och mer.
Våren startade med ett brustet hjärta och många långe kvällar av ensamhet följde.
Våren gjorde mig starkare än någonsin och jag kände hur jag blev allt självständigare.
I April fyllde jag 18(äntligen) och jag kände mig fri och äntligen fick jag gå på puben.
Tio dagar innan hade jag varit stolt å kommit in på Bratt med mitt egna leg ihop med 5 killar en go afton och jag fick vad jag ville ha, det vill säga cider å allt! En afton med mycke dans och som slutade i en taxi, som jag blev bjuden på. 
Jag får gallstensanfall ett antal ggr å läkarna lovar att jag ska opereras efter sommaren.
Anton blir nekad till Medicin och jorden rasar för familjen Håkansson mer än innan.
15 juni är det sommar lov. Dagen efter tar alla kompisar i 3an studenten och det blir en jävla fest!

Sommaren 06: Första 2  veckorna är slöa med långa sovmorrnar. Sommaren minns vi med varmt och soligt men oxå en hel del regn.
Midsommar är vi nere hos Carro i skåne och det bjuds på bål. Vi gör en stor bål skål med frukt och massa is och ca 2 liter vodka i. Bålen var god som skam å Lina me J Däckar på Carros kl 18 efter 3 timmars drickande av bål, ätande av alla frukterna i bålen(det var faktiskt gott), en 7.0 cider å 2 snappsar till maten. Hon vaknar med att Bias sparkar fotboll mot hennes huvud. Hon har även tydligen ringt runt till sina vänner som haft roligt åt henne. Resten av kvällen ligger hon i uterummet med en jväla huvudvärk å illamående. Inte illa med både fylla å bakfylla på samma kväll.
Kuggar på Teori provet 2 ggr=(
Börjar jobba på SCA, i förrådet. Ett mega sköj jobb med 5skifts arbete och den första veckan jobbar jag ihop med Linus, vi finnaer varandra snabbt och redan första dan har vi skit sköj ihop och spelar in massa filmer om hur slött vi har när vi jobbar. Vi flummar mest runt och männen i fabriken vill inte komma nära oss utan dom ska tvunget ha dom som jobbat där i flera år. mer flumtid till oss! Efter en veckan har vi kommit varann väldigt nära  med alla små rökpauser och snack om kärleksliv.
Efter den veckan fick vi jobba själva som tur e hade vi skiften efter varann och pratade mycke när vi sågs.
Lars winnerbäck i varberg med joel,matte,tove,patrik....väldigt skoj kväll och Lasse spelade underbart.
Sommaren 06 var nog den mest bästa på lääänge!!

Hösten 06: Börjar trejde och sista året på Es...Es3B går man i nu. Vi känner oss såå stora. Gallstensanfallen ger nu anfall en gång i veckan nästan å läkarna gör inget åt det.
Vi åker till Sthlm med Esteterna och upplever en skit kul vecka. På vägen upp efter åkt 2 timmar i en buss får jag gallstenanfall igen och medicinen hjälper inte och blir jätte dålig. Detta går över på kvällen. Onsdagen åt vi på Engelen i G:a stan och alla blev fulla som kanoner och gick ut och sjöng på stan. Vi gör studiebesök på scenskolan,dramaten,teatertribunalen,calle flygare å svt. Resten av tiden går till shopping och fest. Helgen kommer och jag och alla tjejerna är jätte osams och jag å linda som ska bo hos joel stannar kvar, men hon försvinner till en annan kille och jag och Joel har en underbart kul helg med Rent och massa djupa diskutioner och god mat. 
Vi kommer hem och jobbar hårt med julspexet.Vi hr premiär och festarsom as på kvällen. 
Nästa är slutproduktionen.
Skolan gick bra men ändå jobbigt å hårt.
Jag träffar en kille som jag inte vill ha nånstans. Vi går och fikar, har trevligt. Men aldrig mer än vänskap tänkte jag.
Han bjuder ut mig på julbord och bowling samma vecka och efter det går vi på krogen, NYKTRA. Vi pratar och efter den kvällen förändras allting.


Vintern 06: Jag och HAN går ännu en gång och fikar. Och samma vecka lagar vi middag och han gillarm in mat även fast "jag" (VI) brände riset. allt börjar bli mer och mer seriöst, tills vi är hos mig och leker kurra gömma och bygger koja. DÅ märker man att det är mer än man trott.   Vi har premiär på Slutproduktionen "tjejen i aspen" ,  alla vill se föreställningarna och dom går frutansvärt bra!! 
Sista gången jag har min handledare och jag kramar henne massa och gråter nästan när jag ska lämna smedjan.
Dagen efter opereras jag äntligen och jag får med mig massa småsten och en stor sten hem. Jag ser ut som ett durkslag eller en skottskadad soldat och kan knappt röra mig på en vecka. 
Det blir julafton och den blev tråkig. Ingen jul eftersom det varken var snö eller tomte. Fick några klapparm en inget jag ABSOLUT ville ha. 
Jag står modell för Hernik O. Får jätte fina bilder. 
Fortsätter att vara kär och vill bara ha mer och mer. 
Jag och joel går ut på Zätas själva och är bara ute en timme för att sedan gå hem rätt lagom på lyset och flummar loss hela vägen hem. 

Nyår 06/07: Ska hem till Joel på 3 rätters middag Menyn: 
Förrätt: Skagen Toast - Vitt vin
Varmrätt: Ryggbiff, potatisgratäng- Rött vin
Efterrätt: Marängzwich - Sött vitt vin

Först blir d  lite förfest och käk och sen vidare till Vinbergs Bygdegård!

Nyårs löfte: Brukar inte gilla dom men jag SKA ha körkort till våren! Å sen börja träna på motionshuset!
Men alla mest ska jag försöka få året 2007 att bli mycke bättre än 2006!

 GOTT NYTT ÅR FOLK Å SKÅL FÖR DET NYA ÅRET!!!
140366-12140366-9

Kommentera

Publiceras ej